Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  1er CONCURS FOTOGRÀFIC DE PATRIMONI INDUSTRIAL
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 29-01-2010 al 02-04-2010

Amb el doble vessant de contribuir a sensibilitzar la societat vers el patrimoni industrial i de recuperar imatges i vivències per conèixer millor el nostre passat industrial, la Delegació de la Catalunya Central de l'Associació del Museu de la Ciència i de la Tècnica i d'Arqueologia Industrial de Catalunya (d'ara endavant AMCTAIC) convoca el Primer Concurs Fotogràfic de Patrimoni Industrial, d'acord amb les bases que s'exposen a continuació. Hi pot participar qualsevol persona, tant professional com aficionada, a excepció dels membres del jurat i de la comissió organitzadora. D'acord amb l'objecte del concurs, hi tenen cabuda temes relacionats amb el paisatge industrial, els edificis, les màquines, els utillatges i, en general, tot el que està relacionat amb l'activitat industrial. L'àmbit geogràfic escollit per fer les fotografi es per a aquesta primera edició és la comarca del Bages. El termini de presentació de les fotografies finalitza el dia 31 de març de 2010. S'estableix un primer premi dotat amb 1.000 euros i 3 accèssits de 300 euros cadascun.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?