Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS FOTOGRÀFIC DE MATTEL
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 01-05-2010 al 15-09-2010

Mattel España convoca un concurs fotogràfic per promoure la nova línia de Barbie Collector anomenada Barbie Basics. Premiarà els tres finalistes, amb 1.500 euros pel guanyador, 1.000 euros pel segon finalista i 500 euros pel tercer.

Poden participar-hi els estudiants d'escoles de fotografia i els seguidors de Barbie a Espanya, amb propostes originals, de qualitat tècnica i estètica. Hauran de fotografiar la nina en algun lloc d'Espanya, tot jugant amb la perspectiva per simular que té la mida d'una persona real.

Cada participant pot enviar fins a 3 fotografies digitals en format JPEG y EPS a una resolució mínima de 800 x 600 (horitzontal) i 600 x 800 (vertical) píxels i amb un pes màxim de 2,5 MB.

El termini per a la presentació de fotografies venç el 15 de setembre de 2010.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?