• Sou a
Del 03-05-2010 al 07-05-2010
-

-

Les delegacions d'estudiants, les escoles i les associacions del Campus de la UPC a Terrassa, juntament amb l'Univers (servei d'activitats socials de la UPC), organitzen la Setmana Cultural 2010 del Campus de la UPC a Terrassa.

Del 3 al 7 de maig es duran a terme activitats esportives, concerts, tallers, cinema, concursos, conferències i el IV Fòrum d'empreses del sector industrial i aeronàutic . Les activitats s'adrecen a tota la comunitat universitària del Campus de Terrassa: estudiantat, professorat i personal d'administració i serveis.

Entre més de 50 activitats, destaquem el torneig de Pro Evolution Soccer, que ha organitzat la delegació d'estudiants del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM), per a les persones a qui agradi el futbol i vulguin experimentar què se sent quan estàs jugant amb un projector i una paret de més de 5 metres d'alçada. El torneig tindrà lloc al CITM (c/ de la Igualtat, 33 de Terrassa), el dimarts 4 de maig a les 12.30 hores.

Tags:

UP