Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS DE VÍDEO "I LOVE BITS. LA INFORMÀTICA ÉS MÉS"
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 06-05-2010 al 21-06-2010

La Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha organitzat el concurs a Internet "I love bits. La informàtica és més" i us convida a participar-hi fent ús de la vostra creativitat i dots de producció en vídeo.

Podeu utilitzar el mòbil, la càmera o la webcam i il·lustrar la idea que la informàtica va més enllà del que veiem: és música, cultura i art, medicina i salut, és administració pública i participació ciutadana, és empresa i economia, educació, oci, esport, ciència i innovació.

Els participants han de gravar el vídeo i publicar-lo a Youtube, donar-se d'alta al concurs i promocionar el vídeo entre els amics -a través de les xarxes socials, blocs, web, ... - a fi d'aconseguir els seus vots.

Les votacions finalitzen el dia 21 de juny de 2010. L'autor o autora del vídeo més votat guanyarà dues entrades per assistir al Festival Internacional de Benicàssim, FIB Heineken, i 300 euros per a l'estada.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades