Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS DE VÍDEO "I LOVE BITS. LA INFORMÀTICA ÉS MÉS"
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 06-05-2010 al 21-06-2010

La Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha organitzat el concurs a Internet "I love bits. La informàtica és més" i us convida a participar-hi fent ús de la vostra creativitat i dots de producció en vídeo.

Podeu utilitzar el mòbil, la càmera o la webcam i il·lustrar la idea que la informàtica va més enllà del que veiem: és música, cultura i art, medicina i salut, és administració pública i participació ciutadana, és empresa i economia, educació, oci, esport, ciència i innovació.

Els participants han de gravar el vídeo i publicar-lo a Youtube, donar-se d'alta al concurs i promocionar el vídeo entre els amics -a través de les xarxes socials, blocs, web, ... - a fi d'aconseguir els seus vots.

Les votacions finalitzen el dia 21 de juny de 2010. L'autor o autora del vídeo més votat guanyarà dues entrades per assistir al Festival Internacional de Benicàssim, FIB Heineken, i 300 euros per a l'estada.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?