• Sou a
  • >>
  • >>
  • CONCURS DE VÍDEO "I LOVE BITS. LA INFORMÀTICA ÉS MÉS"
Del 06-05-2010 al 21-06-2010
-

-

La Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha organitzat el concurs a Internet "I love bits. La informàtica és més" i us convida a participar-hi fent ús de la vostra creativitat i dots de producció en vídeo.

Podeu utilitzar el mòbil, la càmera o la webcam i il·lustrar la idea que la informàtica va més enllà del que veiem: és música, cultura i art, medicina i salut, és administració pública i participació ciutadana, és empresa i economia, educació, oci, esport, ciència i innovació.

Els participants han de gravar el vídeo i publicar-lo a Youtube, donar-se d'alta al concurs i promocionar el vídeo entre els amics -a través de les xarxes socials, blocs, web, ... - a fi d'aconseguir els seus vots.

Les votacions finalitzen el dia 21 de juny de 2010. L'autor o autora del vídeo més votat guanyarà dues entrades per assistir al Festival Internacional de Benicàssim, FIB Heineken, i 300 euros per a l'estada.

Tags:

UP