Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  JORNADA "PÍXELS PER A TOTHOM"
Estudiants de nou ingrés
Data: 05-06-2010

El dissabte 5 de juny de 2010, el Parc de l'Espanya Industrial (c/ de Muntadas, 1-37) acollirà la Jornada fotogràfica "Píxels per a tothom", organitzada per Punt Multimèdia amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona.

Al llarg del dia tindran lloc el concurs fotogràfic "Fotografia el teu parc", tallers, exposicions i xerrades sobre fotografia digital.

També s'hi podran veure demostracions de la tecnologia CGI (computer generated imaging) aplicada a la fotografia, a càrrec d'alumnes del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

La jornada s'emmarca en la 9a. edició de Firentitats, la trobada de les entitats i associacions dels barris de Sants, Sants-Badal, Hostafrancs i la Bordeta, que es complementa amb una àmplia oferta d'activitats.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?