Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS FOTOGRÀFIC INTERNACIONAL SOBRE VIOLÈNCIA
Data: Del 01-07-2010 al 31-10-2010

El Centro Reina Sofía convoca el III Concurs Internacional de Fotografia sobre Violència, enguany dedicat als Drets Humans, és a dir, aquelles llibertats, facultats i reivindicacions inherents a l'ésser humà, sense distinció de nacionalitat, sexe, ètnia, religió, llengua, etc.

El concurs està obert a estudiants, amateurs i professionals de totes les nacionalitats i països de residència. Abans del 31 d'octubre de 2010, els concursants hauran de presentar treballs originals, que no hagin participat en altres concursos, en qualsevol de les tècniques possibles (clàssica, digital, collage, intervinguda, blanc i negre, etc.).

Un jurat compost per professionals de la fotografia i experts en violència valorarà la creativitat i la sensibilitat amb què s'abordi el tema dels drets humans i determinarà els guanyadors dels premis següents:

1r. premi de 2.000 euros
2n. premi de 1.000 euros
3r. premi Càmera Digital Lumix - Panasonic
4t. premi Càmera Digital Lumix - Panasonic
5è. premi especial Centre Reina Sofía: 500 euros i una Càmera Digital Lumix - Panasonic
Cinc mencions especials

Més informació:
Bases del III Concurs

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?