Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  PREMI AL MILLOR CARTELL I TRÍPTIC PER DIFONDRE ELS AJUTS ...
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 30-07-2010 al 14-10-2010

L'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca de la Generalitat de Catalunya ha obert la convocatòria per a participar en dues accions de difusió dels ajuts de mobilitat internacional "Mobint" (programa Erasmus i altres). En concret, l'objecte d'aquest premi és el disseny del cartell i del tríptic oficials que serviran per difondre aquests ajuts per al proper curs 2011-2012, amb reconeixement de les universitats o dels centres d'estudis superiors d'ensenyaments artístics de Catalunya.

Poden participar en aquesta convocatòria tots aquells estudiants matriculats en el sistema universitari català o en centres d'estudis superiors d'ensenyaments artístics per al proper curs 2011-2012, que tinguin nacionalitat espanyola o la d'algun dels Estats membres de la Unió Europea. Les persones de països extra-comunitaris, hauran d'acreditar la seva condició de residents. Cada persona podrà participar al concurs amb una única obra. El premi al millor cartell està dotat amb la quantitat de 1.000 euros.

El termini per a la presentació de les propostes acaba el dia 14 d'octubre de 2010.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?