Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS CURTS & DRUGS
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 01-09-2010 al 01-11-2010

Si tens entre 18 i 35 anys i resideixes a Catalunya, pots participar en el concurs de vídeos de 3 minuts sobre el consum de drogues i els seus riscos associats. El termini de presentació de vídeos s'ha prorrogat fins el dia 1 de novembre de 2010.

El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya convoca el Concurs CURTS & DRUGS per crear una campanya de sensibilització i promoure la reducció de riscos associats al consum de drogues en espais d'oci nocturn.

El jurat, format pel director de cinema Cesc Gay i 4 tècnics destacats en prevenció, premiarà 10 produccions amb les categories següents:

- Premi al Millor Curt, amb 1.500 euros (escollit pel jurat);
- Premi del Públic amb 1.000 euros (escollit pel públic);
- Premi a la Millor Idea Original amb 500 euros (escollit pel jurat);
- Premi al Finalista amb 1 xec regal de 100 euros, per a cadascun dels 7 escollits.

S'accepten curts gravats amb qualsevol càmera (càmera de vídeo, càmera fotogràfica, telèfon mòbil...) o documents audiovisuals d'animació. El format de les obres pot ser MP4, AVI, MOV, MPEG, DV, 3GP i FLV, tot i que el més recomanable és l'MP4.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades