• Sou a
Del 01-09-2010 al 01-11-2010
-

-

Si tens entre 18 i 35 anys i resideixes a Catalunya, pots participar en el concurs de vídeos de 3 minuts sobre el consum de drogues i els seus riscos associats. El termini de presentació de vídeos s'ha prorrogat fins el dia 1 de novembre de 2010.

El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya convoca el Concurs CURTS & DRUGS per crear una campanya de sensibilització i promoure la reducció de riscos associats al consum de drogues en espais d'oci nocturn.

El jurat, format pel director de cinema Cesc Gay i 4 tècnics destacats en prevenció, premiarà 10 produccions amb les categories següents:

- Premi al Millor Curt, amb 1.500 euros (escollit pel jurat);
- Premi del Públic amb 1.000 euros (escollit pel públic);
- Premi a la Millor Idea Original amb 500 euros (escollit pel jurat);
- Premi al Finalista amb 1 xec regal de 100 euros, per a cadascun dels 7 escollits.

S'accepten curts gravats amb qualsevol càmera (càmera de vídeo, càmera fotogràfica, telèfon mòbil...) o documents audiovisuals d'animació. El format de les obres pot ser MP4, AVI, MOV, MPEG, DV, 3GP i FLV, tot i que el més recomanable és l'MP4.

Tags:

UP