Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS DE VÍDEOS SOBRE GEOMÀTICA
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 01-09-2010 al 15-10-2010

L'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB) premiarà el guanyador i els dos finalistes d'un concurs de vídeos promocionals que animin a estudiar el nou Grau d'Enginyeria Geomàtica i Topografia.

Tots els estudiants de la UPC estan cridats a participar en aquest certamen per elaborar un vídeo d'entre 30 segons a 1 minut de durada (crèdits opcionals a part).

Es poden utilitzar imatges reals, animació 2D o 3D, fotografia, anime, còmic o qualsevol altra forma d'art gràfic de contingut original. La data límit per presentar els vídeos és el 15 d'octubre de 2010 i la resolució del jurat es farà pública durant el mes de novembre de 2010.

S'atorgarà un primer premi valorat en 1.000 euros i dos accèssits de 500 euros.

Consulta les bases del concurs al web de l'EPSEB.

Més informació:
Àrea de Societat de l'EPSEB
Av. Doctor Marañón, 44-50
08028 BARCELONA
e-mail: susana.morente@upc.edu

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?