Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS DE VÍDEOS SOBRE GEOMÀTICA
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 01-09-2010 al 15-10-2010

L'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB) premiarà el guanyador i els dos finalistes d'un concurs de vídeos promocionals que animin a estudiar el nou Grau d'Enginyeria Geomàtica i Topografia.

Tots els estudiants de la UPC estan cridats a participar en aquest certamen per elaborar un vídeo d'entre 30 segons a 1 minut de durada (crèdits opcionals a part).

Es poden utilitzar imatges reals, animació 2D o 3D, fotografia, anime, còmic o qualsevol altra forma d'art gràfic de contingut original. La data límit per presentar els vídeos és el 15 d'octubre de 2010 i la resolució del jurat es farà pública durant el mes de novembre de 2010.

S'atorgarà un primer premi valorat en 1.000 euros i dos accèssits de 500 euros.

Consulta les bases del concurs al web de l'EPSEB.

Més informació:
Àrea de Societat de l'EPSEB
Av. Doctor Marañón, 44-50
08028 BARCELONA
e-mail: susana.morente@upc.edu

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?