Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  FOTOCONCURS "DONES POLITÈCNIQUES EN ACCIÓ: RADIOGRAFIA D'...
Data: Del 01-10-2010 al 21-11-2010

L' Associació d'Amics de la Universitat Politècnica de Catalunya (AAUPC) convoca el concurs de fotografia "Dones politècniques en acció: radiografia d'una professió".

Tema del concurs: La dona amb formació politècnica, la seva activitat professional, el desenvolupament de la seva carrera professional i la igualtat d'oportunitats en el treball.

Participants: Qualsevol persona que resideixi al territori català.

Dates:
Presentació de fotografies: de l'1 d'octubre al 21 de novembre de 2010
Deliberació del jurat: del 22 al 30 de novembre de 2010
Comunicació del resultat: 2 de desembre de 2010
Entrega de premis: 15 de desembre de 2010

Premis: El jurat escollirà 3 fotografies guanyadores i 17 fotografies més que formaran part d'una exposició itinerant pels diferents Campus de la UPC i es publicaran al web de l'AAUPC.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?