Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  11è FÒRUM FOTOGRÀFIC CAN BASTÉ
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 11-11-2010 al 20-11-2010

L'Espai Fotogràfic Can Basté organitza l'11è Fòrum Fotogràfic, un punt de trobada entre creadors novells i experts en l'àmbit de la fotografia i l'art contemporani.

En el marc del Fòrum es convoquen enguany 2 concursos per a la concessió de beques d'ajut per a la realització de projectes fotogràfics:

Concurs 11è Fòrum Fotogràfic Can Basté

Premiarà projectes fotogràfics en fase de realització, de temàtica lliure i de qualsevol format i tècnica fotogràfica. Se seleccionaran com a màxim 20 projectes i els autors o autores hauran de presentar-lo en 10 minuts davant del jurat i el públic del Fòrum.

El jurat concedirà 2 beques de 1.200 euros cadascuna. Els 2 projectes becats s'exposaran de forma individual a la sala Cava de l'Espai Fotogràfic Can Basté durant l'any 2011.

Concurs Vist a Barcelona

Premiarà projectes fotogràfics en fase de realització que parlin sobre la ciutat de Barcelona, els seus habitants i les seves realitats. El projecte a presentar consistirà en un reportatge amb un mínim de 30 imatges, de les quals l'autor o autora n'haurà d'escollir 9 per ser presentades en format mural.

El jurat concedirà 10 mencions per formar part del projecte Vist a Barcelona 2011. Els 10 projectes becats seran exposats de forma conjunta a la sala Cava de l'Espai Fotogràfic Can Basté durant l'any 2011.

La data límit per presentar els projectes a concurs és el divendres 29 d'octubre de 2010.

En el transcurs de l'11è Fòrum Fotogràfic Can Basté també tindran lloc diverses activitats englobades sota el nom d'Off-fòrum: exposicions, xerrades, projeccions, espai editorial, concerts i les I Jornades de Fotografia Documental.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?