Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  FIRA DE MOBILITAT "INTERNATIONAL DAY 2010"
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: 18-11-2010

El proper dijous 18 de novembre la UPC celebrarà l'International Day 2010, la 2na Fira de Mobilitat, la cita anual per conèixer els programes de mobilitat de la UPC, amb l'objectiu de reforçar la vinculació interuniversitària i l'intercanvi d'alumnes arreu del món.

Aquesta jornada s'adreça a tots els estudiants dels centres de la UPC que vulguin continuar la seva formació a l'estranger. Els alumnes hi trobaran informació de primera mà sobre les destinacions i els estudis als quals poden accedir.

El UPC-Barcelona Tech International Day 2010 tindrà lloc a l'ETSEIB (Av. Diagonal 648, Campus Sud).

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?