Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  PREMIS ECREA DE FOTOGRAFIA
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 01-05-2011 al 26-06-2011

L'Emergent-Lleida (Festival Internacional de Fotografia i Arts Visuals) i l'Institut d'Estudis Ilerdencs han convocat la 3a edició del programa eCrea, destinat a projectes de creació que tinguin una base fotogràfica.

El concurs s'adreça a aquells alumnes matriculats en les escoles/universitats de fotografia, audiovisuals i comunicació, com és el cas del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

Caldrà presentar un projecte que tingui com a base essencial la fotografia sense cap límit de format ni de tema. El termini màxim d'entrega de les propostes serà el dia 26 de de juny de 2011.

De tots els treballs presentats el jurat n'escollirà un màxim de quatre que configuraran l'exposició col·lectiva eCREA en el marc de la programació del festival EMERGENTS 2011. Al mateix temps, aquests treballs s'editaran en el tercer volum del llibre pertanyent a la col·lecció editorial eCrea.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?