Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  SEMINARI DE CONSERVACIÓ DE COL·LECCIONS FOTOGRÀFIQUES
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 03-10-2011 al 05-10-2011

El Laboratori d'Estudi de Materials Fotogràfics Contemporanis (LEMFC) de la Universitat Politècnica de Valencia, ofereix el seu seminari anual de conservació de fotografies, que tindrà lloc els dies 3, 4 i 5 del proper mes d'octubre de 2011.

Aquest seminari ofereix formació teòrica i pràctica a professionals i tècnics implicats en la gestió i conservació de col·leccions de fotografies per optimitzar les estratègies i condicions de conservació.

El seminari consisteix en una sèrie de classes teòriques i exercicis pràctiques d'examinació, manipulació, neteja i condicionament de fotografies anàlogues i digitals, i s'adreça a aquells professionals i tècnics responsables de la gestió de fons documentals, arxius i coleccions de fotografies.

Més informació :

Laboratori d'Estudi de Materials Fotogràfics Contemporanis

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?