Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS DE CURTMETATGES - FESTIVAL ASVOFF
Data: Del 07-10-2011 al 01-01-2012

Barcelona acollirà, entre els dies 24 i 27 de gener, el festival de moda i cinema ASVOFF (A Shaded View on Fashion Film). Aquest certamen ja ha triomfat a altres ciutats com Nova York, Londres o Moscou, de la mà de Diane Pernet, qui el va posar el marxa l'any 2008. El festival ASVOFF compta amb una competició on hi han 3 categories: una oficial, dedicada als professionals de la moda i cinema, una dedicada als estudiants de moda, cinema o comunicació audiovisual, i finalment, una categoria dedicada a la telefonia mòbil, és a dir, curts de menys d'un minut realitzats amb dispositius de telefonia mòbil.

Concurs de curtmetratges

La competició per a estudiants s'adreça a tots aquells joves interessats en produir una pel·lícula de menys d'un minut relacionada amb la temàtica de "Amuse" (distreure, entretenir i proporcionar diversió). Una selecció de les millors pel·lícules es projectarà a Barcelona durant els dies 24, 25, 26 i 27 de gener de 2012, durant el festival ASVOFF.

La idea del concurs és crear una plataforma creativa a nivell internacional, per oferir la possibilitat d'estrenar els seus treballs on-line i promoure el diàleg entre escoles, estudiants i la indústria del cinema i la moda. El termini de presentació de curs s'ha ampliat fins l'1 de gener de 2012.

Més informació del festival i sol·licituds:

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?