Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS DE CURTMETATGES - FESTIVAL ASVOFF
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 07-10-2011 al 01-01-2012

Barcelona acollirà, entre els dies 24 i 27 de gener, el festival de moda i cinema ASVOFF (A Shaded View on Fashion Film). Aquest certamen ja ha triomfat a altres ciutats com Nova York, Londres o Moscou, de la mà de Diane Pernet, qui el va posar el marxa l'any 2008. El festival ASVOFF compta amb una competició on hi han 3 categories: una oficial, dedicada als professionals de la moda i cinema, una dedicada als estudiants de moda, cinema o comunicació audiovisual, i finalment, una categoria dedicada a la telefonia mòbil, és a dir, curts de menys d'un minut realitzats amb dispositius de telefonia mòbil.

Concurs de curtmetratges

La competició per a estudiants s'adreça a tots aquells joves interessats en produir una pel·lícula de menys d'un minut relacionada amb la temàtica de "Amuse" (distreure, entretenir i proporcionar diversió). Una selecció de les millors pel·lícules es projectarà a Barcelona durant els dies 24, 25, 26 i 27 de gener de 2012, durant el festival ASVOFF.

La idea del concurs és crear una plataforma creativa a nivell internacional, per oferir la possibilitat d'estrenar els seus treballs on-line i promoure el diàleg entre escoles, estudiants i la indústria del cinema i la moda. El termini de presentació de curs s'ha ampliat fins l'1 de gener de 2012.

Més informació del festival i sol·licituds:

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?