• Sou a
10-10-2011
-

-

El proper dilluns 10 d'octubre de 2011, a les 19h, tindrà lloc a l'Auditori de Foment de les Arts i del Disseny - FAD (Plaça dels Àngels 5-6, Barcelona) la conferència "Jocs Socials, la clau de l'èxit", a càrrec de John Millar, product manager a Alemanya de l'empesa Wooga, líder en desenvolupament de videojocs en entorns digitals i xarxes socials.

Wooga és una companyia creada l'any 2009 dedicada a la creació de jocs socials per Facebook i iOS , amb un focus especial en l'usabilitat, la innovació i la qualitat dels continguts per totes les edats. El seu creixement empresarial ha estat exponencial -avui dia, els seus jocs de facebook són disfrutats per més de 35 milions de jugadors actius al mes-, convertint-se així en un dels principals desenvolupadors mundials de videojocs socials.

Abans de la seva actual ocupació com a product manager a Wooga, John Millar va estar desenvolupador de videojocs en un dels referents del sector, Gameloft. També acumula una llarga experiència com a desenvolupador sènior de software i és, a més, exalumne del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School.

La conferència de John Millar donarà pas a la presentació dels projectes que els alumnes del màster en Disseny i Creació de Videjocs van realitzar el passat curs acadèmic 2010-2011.

Aquest acte és obert i gratuït. Per a assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través d'aquest formulari.

Tags:

UP