Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONFERÈNCIA: JOCS SOCIALS: LA CLAU DE L'ÈXIT
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: 10-10-2011
Hora: 19:00

El proper dilluns 10 d'octubre de 2011, a les 19h, tindrà lloc a l'Auditori de Foment de les Arts i del Disseny - FAD (Plaça dels Àngels 5-6, Barcelona) la conferència "Jocs Socials, la clau de l'èxit", a càrrec de John Millar, product manager a Alemanya de l'empesa Wooga, líder en desenvolupament de videojocs en entorns digitals i xarxes socials.

Wooga és una companyia creada l'any 2009 dedicada a la creació de jocs socials per Facebook i iOS , amb un focus especial en l'usabilitat, la innovació i la qualitat dels continguts per totes les edats. El seu creixement empresarial ha estat exponencial -avui dia, els seus jocs de facebook són disfrutats per més de 35 milions de jugadors actius al mes-, convertint-se així en un dels principals desenvolupadors mundials de videojocs socials.

Abans de la seva actual ocupació com a product manager a Wooga, John Millar va estar desenvolupador de videojocs en un dels referents del sector, Gameloft. També acumula una llarga experiència com a desenvolupador sènior de software i és, a més, exalumne del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School.

La conferència de John Millar donarà pas a la presentació dels projectes que els alumnes del màster en Disseny i Creació de Videjocs van realitzar el passat curs acadèmic 2010-2011.

Aquest acte és obert i gratuït. Per a assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través d'aquest formulari.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades