Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  MOSTRA BIOMEDICINE 2011
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: 03-11-2011
Hora: 09:00

El dia 3 de noviembre de 2011 arriba BiomediCine 2011, la primera mostra de vídeo biomèdic de l'Hospitalet de Llobregat, un esdeveniment adreçat tant a estudiants de qualsevol especialitat del món del cinema i l'animació com pels estudiants de ciències de la salut i biomèdiques, per promoure i fer difusió del món científic i biotecnològic.

En aquest primera edició es presentaran vídeos i documentals de biomedicina premiats al certamen de cinema científic VIDEOMED de Badajoz, segments del programa 'Què, Qui, Com', així com diferents vídeos d'àmbit científic fets per diverses universitats i facultats d'audiovisuals.

Després del visionat de vídeos, es durà a terme una taula rodona on es debatran les característiques i bones pràctiques a l'hora de produir aquest tipus d'obres, amb l'objectiu d'oferir als participants les bases per dur a terme amb eficiència i rigor els seus treballs audiovisuals.

La primera edició d'aquest esdeveniment és fruit de la col·laboració entre Biopol'H, l'Hospital Universitari de Bellvitge i la Universitat de Barcelona i s'emmarca en la 3a edició de BioAgora.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades