Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  FESTIVAL ASVOFF
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 24-01-2012 al 27-01-2012

Del proper 24 al 27 de gener tindrà lloc a Barcelona el Festival ASVOFF, el festival internacional de cinema i moda A shaded view on fashion film.  Aquest festival té una edició anual a París, i després s'organitza en diverses ciutats del món, com Nova York, Londres, Tòkio, Moscou, Mèxic, Perth o Cannes. Per primer cop, ara al 2012, Barcelona acollirà aquest esdeveniment al CaixaForum.

L'organitzadora d'aquest festival és Diane Pernet, una reconeguda crítica de moda i periodista audiovisual, resident a París, reconeguda per les seves fotografies de moda neoyorkina en els anys 80. Arran del seu blog A Shaded View on Fashion, on exposa els seus documentals i descobreix nous talents, va crear l'any 2008 aquest festival ASVOFF, un festival de cinema i moda que avui dia ocupa un lloc preferent en el sector, convertint-se en l'instrument ideal per promocionar un nou gènere creatiu, el fashion film.

L'esdeveniment té tres competicions: una per professionals; una competició centrada en creacions realitzades amb mòbils; i una altra pensada per estudiants d'escoles de disseny, moda i cinema.

Més informació:

ASVOFF

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades