Del 24-01-2012 al 27-01-2012
-

-

Del proper 24 al 27 de gener tindrà lloc a Barcelona el Festival ASVOFF, el festival internacional de cinema i moda A shaded view on fashion film.  Aquest festival té una edició anual a París, i després s'organitza en diverses ciutats del món, com Nova York, Londres, Tòkio, Moscou, Mèxic, Perth o Cannes. Per primer cop, ara al 2012, Barcelona acollirà aquest esdeveniment al CaixaForum.

L'organitzadora d'aquest festival és Diane Pernet, una reconeguda crítica de moda i periodista audiovisual, resident a París, reconeguda per les seves fotografies de moda neoyorkina en els anys 80. Arran del seu blog A Shaded View on Fashion, on exposa els seus documentals i descobreix nous talents, va crear l'any 2008 aquest festival ASVOFF, un festival de cinema i moda que avui dia ocupa un lloc preferent en el sector, convertint-se en l'instrument ideal per promocionar un nou gènere creatiu, el fashion film.

L'esdeveniment té tres competicions: una per professionals; una competició centrada en creacions realitzades amb mòbils; i una altra pensada per estudiants d'escoles de disseny, moda i cinema.

Més informació:

ASVOFF