Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  FESTIVAL ASVOFF
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 24-01-2012 al 27-01-2012

Del proper 24 al 27 de gener tindrà lloc a Barcelona el Festival ASVOFF, el festival internacional de cinema i moda A shaded view on fashion film.  Aquest festival té una edició anual a París, i després s'organitza en diverses ciutats del món, com Nova York, Londres, Tòkio, Moscou, Mèxic, Perth o Cannes. Per primer cop, ara al 2012, Barcelona acollirà aquest esdeveniment al CaixaForum.

L'organitzadora d'aquest festival és Diane Pernet, una reconeguda crítica de moda i periodista audiovisual, resident a París, reconeguda per les seves fotografies de moda neoyorkina en els anys 80. Arran del seu blog A Shaded View on Fashion, on exposa els seus documentals i descobreix nous talents, va crear l'any 2008 aquest festival ASVOFF, un festival de cinema i moda que avui dia ocupa un lloc preferent en el sector, convertint-se en l'instrument ideal per promocionar un nou gènere creatiu, el fashion film.

L'esdeveniment té tres competicions: una per professionals; una competició centrada en creacions realitzades amb mòbils; i una altra pensada per estudiants d'escoles de disseny, moda i cinema.

Més informació:

ASVOFF

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?