Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS EMPRÈN A LA UPC
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 10-02-2012 al 10-03-2012

En el marc del programa Innova es presenta una nova edició del Concurs: Estudia i Emprèn a la UPC. Aquesta iniciativa, que arriba a la seva 2a edició, pretén contribuir a fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre els estudiants de la Universitat Politènica de Catalunya.

El concurs es divideix en dues fases: una primera de presentació de la Idea de Negoci, amb la qual es seleccionaran 10 idees, i una segona de Pla d'Empresa:  amb la qual els projectes seleccionats rebran formació i assessorament per materialitzar el Pla d'Empresa. Per poder participar al concurs cal que els projectes tinguin un clar component tecnològic i/o innovador i que al grup hi hagi com a mínim una persona de la UPC. Es concediran 3 premis de 2.500euros per avaluar la viabilitat del projecte.

Més informació:

Emprèn a la UPC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?