• Sou a
Del 10-02-2012 al 10-03-2012
-

-

En el marc del programa Innova es presenta una nova edició del Concurs: Estudia i Emprèn a la UPC. Aquesta iniciativa, que arriba a la seva 2a edició, pretén contribuir a fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre els estudiants de la Universitat Politènica de Catalunya.

El concurs es divideix en dues fases: una primera de presentació de la Idea de Negoci, amb la qual es seleccionaran 10 idees, i una segona de Pla d'Empresa:  amb la qual els projectes seleccionats rebran formació i assessorament per materialitzar el Pla d'Empresa. Per poder participar al concurs cal que els projectes tinguin un clar component tecnològic i/o innovador i que al grup hi hagi com a mínim una persona de la UPC. Es concediran 3 premis de 2.500euros per avaluar la viabilitat del projecte.

Més informació:

Emprèn a la UPC