Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  ASTROFOTOGRAFIA AL CITM: LA TERRA ÉS AL CEL
Estudiants de nou ingrés
Data: 17-05-2012

Tècniques i creativitat en astrofotografia del paisatge, tema central de la conferència que el proper dia 17 de maig, a les 19.30h, ens presentarà al CITM el professor Manel Soria, professor de la UPC a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa. La conferència inclourà una projecció de fotografies fetes a alguns dels cels més clars del món (desert d'Atacama, illa de Pasqua o La Palma) per contemplar l'espectacular bellesa de l'univers nu com un element més del paisatge nocturn.

Per confirmar assistència cal enviar un correu electrònic a info.citm@citm.upc.edu. Places limitades.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?