Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  FESTIVAL DE CINEMA I DRETS HUMANS DE BARCELONA
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 16-05-2013 al 26-05-2013

El Festival de Cinema i Drets Humans de Barcelona celebra la seva desena edició del 16 al 26 de maig. Una de les novetats de la programació d’enguany és l’organització de tallers formatius a càrrec de destacats realitzadors internacionals que competeixen en el festival, amb diferents espais del Centre Cívic Pati Llimona com a escenari de totes les activitats.

Els seminaris, de durada i format variables, estan dirigits tant a estudiants com a professionals del món del cinema i tenen com objectiu aportar noves perspectives del procés de creació fílmica. Les ja habituals projeccions i conferències d’aquest Festival es completaran amb aquesta secció paral·lela, on pràcticament tots els tallers constaran d'una petita part teòrica i de debat i una altra on es posaran en pràctica les habilitats fílmiques dels participants, els seus coneixements i els seus projectes personals.

Els participants que s’inscriguin des del CITM rebran un descompte del 10% en la inscripció als tallers que es realitzin durant els dies de l’esdeveniment.

Més informació:

Festival de Cinema i Drets Humans de Barcelona

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?