Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS EMPRÈN UPC
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 14-02-2014 al 19-03-2014

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC-BarcelonaTech) posa en marxa la 4a edició del Concurs: ESTUDIA i EMPRÈN a la UPC!

Aquesta iniciativa, que s’engloba dins del marc de les actuacions 2014 del Programa Innova - UPC, pretén contribuir a fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre els estudiants de la UPC.

Ara, si tens una idea de negoci, no dubtis en presentar-te a aquest concurs d’idees. Les participacions estan obertes fins el dia 19 de març. Hi ha 8.000 euros en premis.

Més informació:

Concurs Emprèn UPC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades