Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  JOBarcelona'14
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 17-02-2014 al 18-02-2014

Entre els dies 17 i 18 de febrer de 2014, se celebrarà al Palau de Congressos de Barcelona el primer congrés de treball i orientació professional per a universitaris i graduats junior.

Amb aquesta trobada es concentraran més de 70 empreses líders en el seu sector, s’oferiran 1.500 oportunitats professionals, més de 60 branding conferències i més de 30 workshops dirigits a l’orientació professional.

Més informació:

JOBarcelona - Trobada Internacional d’Ocupació Laboral de Joves Universitaris

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?