Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  BEQUES CONNECTA’T CARNET JOVE 2014
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 15-04-2014 al 28-05-2014

Les Beques Carnet Jove Connecta’t al Disseny, a la Fotografia, al Grafisme, al Còmic, a la Radio, al Muntatge Musical són algunes de les onze beques que llança el Carnet Jove aquest 2014 amb l’objectiu de promoure la participació i inserció dels joves al món professional.

Aquest mes s’ha obert el període d’inscripció a les Beques Carnet Jove 2014, les quals ofereixen una estada formativa d’un any en una empresa referent del sector de la informació, el disseny, les tecnologies, l’enginyeria i la comunicació amb beques de 5.000 euros.  Empreses com La Vanguardia, Televisió de Catalunya, El Punt Avui, Cadena 40 principales o Ediciones El Jueves fan possible aquestes convocatòries.

La convocatòria ja és oberta fins el 28 de maig de 2014 per als titulars del Carnet Jove que tenen entre 16 i 30 anys.

Més informació:

Beques Connecta’t Carnet Jove 2014

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?