Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

26/04/2024 04/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Hackathon CCMA
Data: Del 02-05-2014 al 03-05-2014
Lloc: Arts Santa Mònica (La Rambla 7, Barcelona)

Els dies 2 i 3 de maig de 2014 tindrà lloc el primer Hackathon CCMA: una jornada de 24 hores sense interrupció dedicades al desenvolupament de projectes interactius.

L’objectiu de la marató serà la creació de projectes que vinculin els dispositius mòbils amb la TV connectada. Hi haurà un premi al millor projecte de 1.500€ en metàl·lic i premis especials per al millor projecte basat en un entorn de Smart TV que consistirà en un televisor Smart TV Samsung i un set-top-box HD HbbTV per al millor projecte per a un entorn HbbTV. També hi haurà en joc acreditacions per al festival Sónar 2014 i acreditacions per al 4YFN de 2015.

Els equips guanyadors podran presentar els seus projectes al Sonar+D, el proper 12 de Juny a les 16h.

El Hackathon CCMA és un esdeveniment impulsat i organitzat per l’àrea de Mitjans Digitals de la CCMA i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya amb el suport del festival Sónar+D.

Més informació i inscripcions:

Hackathon CCMA