Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Creative CITM "Castells de naips. L'aventura de crear el ...
Estudiants de nou ingrés
Data: 06-05-2014
Lloc: Casa de Cultura de Sant Cugat (c/ de Castellví 8, Sant Cugat del Vallès)

El proper dimarts 6 de maig, a les 18.30h, tindrà lloc a la Casa de Cultura de Sant Cugat (c/de Castellví 8, Sant Cugat del Vallès) el Creative CITM: "Castells de naips. L’aventura de crear el teu propi estudi de videojocs", a càrrec de Kevin Cerdà, game designer i writer de Beautifun Games. Kevin Cerdà ens explicarà el seu recorregut personal en l'àmbit dels videojocs: els seus inicis formant-se amb el màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School, la creació del seu primer projecte professional i com, finalment, va decidir emprendre l’aventura de cofundar el seu propi estudi de videojocs, BeautiFun Games, sota el segell del qual han llançat l’exitós joc de Nihilumbra, considerat dels millors jocs de l'any 2012 per Apple, guanyador de premis com el premi Gamelab al millor disseny o el Fun & Serious Festival i gaudit per milers de persones arreu del món.

Anècdotes, conclusions, moralitats i dogmes de la mà d’aquest exitós emprenedor de la indústria dels videojocs sobre com enfrontar-se a aquest fantàstic, però competitiu món.

El primer CreativeCITM es centra en el sector dels videojocs, un dels àmbits d'expertesa del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC, que a partir del proper any acadèmic 2014-2015 posa el marxa un nou Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

No t’ho perdis!

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?