• Sou a
  • NONSTOP BARCELONA ANIMACIÓ
Del 12-05-2014 al 18-05-2014

NONSTOP BARCELONA ANIMACIÓ

Després de quatre edicions com a mostra internacional de cinema d’animació, NonsStop Barcelona Animació (del 12 al 18 de maig) aterra el 2014 convertint-se en festival i esdevenint el primer Festival internacional de cinema d’animació de la ciutat de Barcelona.

El festival pretén situar l’animació en la primera línia del panorama cultural barceloní per mitjà de projeccions i d’altres activitats paral·leles com ara tallers, exposicions, masterclasss, conferències, taules rodones, de la mà de mestres d’aquesta disciplina.

NonsStop Barcelona Animació compta amb les següents seccions oficials en competició: secció oficial de curtmetratges, secció oficial de sèries de televisió i secció oficial de curtmetratges d’escoles. El festival compta amb 4 premis, un Premi del Jurat a la Millor pel·lícula per a cada una de les seccions, i un Premi del Públic.

Més informació:

Nonstop Barcelona Animació