Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  NONSTOP BARCELONA ANIMACIÓ
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 12-05-2014 al 18-05-2014

Després de quatre edicions com a mostra internacional de cinema d’animació, NonsStop Barcelona Animació (del 12 al 18 de maig) aterra el 2014 convertint-se en festival i esdevenint el primer Festival internacional de cinema d’animació de la ciutat de Barcelona.

El festival pretén situar l’animació en la primera línia del panorama cultural barceloní per mitjà de projeccions i d’altres activitats paral·leles com ara tallers, exposicions, masterclasss, conferències, taules rodones, de la mà de mestres d’aquesta disciplina.

NonsStop Barcelona Animació compta amb les següents seccions oficials en competició: secció oficial de curtmetratges, secció oficial de sèries de televisió i secció oficial de curtmetratges d’escoles. El festival compta amb 4 premis, un Premi del Jurat a la Millor pel·lícula per a cada una de les seccions, i un Premi del Públic.

Més informació:

Nonstop Barcelona Animació

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?