Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  NONSTOP BARCELONA ANIMACIÓ
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 12-05-2014 al 18-05-2014

Després de quatre edicions com a mostra internacional de cinema d’animació, NonsStop Barcelona Animació (del 12 al 18 de maig) aterra el 2014 convertint-se en festival i esdevenint el primer Festival internacional de cinema d’animació de la ciutat de Barcelona.

El festival pretén situar l’animació en la primera línia del panorama cultural barceloní per mitjà de projeccions i d’altres activitats paral·leles com ara tallers, exposicions, masterclasss, conferències, taules rodones, de la mà de mestres d’aquesta disciplina.

NonsStop Barcelona Animació compta amb les següents seccions oficials en competició: secció oficial de curtmetratges, secció oficial de sèries de televisió i secció oficial de curtmetratges d’escoles. El festival compta amb 4 premis, un Premi del Jurat a la Millor pel·lícula per a cada una de les seccions, i un Premi del Públic.

Més informació:

Nonstop Barcelona Animació

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?