Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  BEQUES DE COL·LABORACIÓ 2014
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 15-07-2014 al 15-09-2014

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esport presenta un programa d'ajuts per a estudiants matriculats en segon cicle d'estudis universitaris, últim curs de grau o primer curs de Màsters oficials per al desenvolupament de tasques i projectes d'investigació relacionades amb els estudis cursats.

El termini per a la presentació de sol·licituds estarà obert fins al 15 de setembre de 2014.

Més informació:

Beques de col·laboració 2014-2015

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?