Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  BEQUES DE COL·LABORACIÓ 2014
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 15-07-2014 al 15-09-2014

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esport presenta un programa d'ajuts per a estudiants matriculats en segon cicle d'estudis universitaris, últim curs de grau o primer curs de Màsters oficials per al desenvolupament de tasques i projectes d'investigació relacionades amb els estudis cursats.

El termini per a la presentació de sol·licituds estarà obert fins al 15 de setembre de 2014.

Més informació:

Beques de col·laboració 2014-2015

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?