Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  BEQUES FUNDACIÓN ONCE
Data: Del 15-07-2014 al 20-09-2014

El programa de Beques "Oportunidad al Talento" sorgeix de la vocació de la Fundació ONCE per la inclusió social i la igualtat d'oportunitats de les persones amb discapacitat i la seva aposta pel foment de l'educació inclusiva.

Podran sol·licitar les beques i ajudes previstes en el programa, tots els/les estudiants i titulats/des universitaris/es que tinguin nacionalitat espanyola i una discapacitat legalment reconeguda igual o superior al 33%. Hi ha beques per a mobilitat transnacional i màster, per a doctorat i per a investigació.

El programa tindrà un finançament màxim de fins a 300.000 euros per al curs acadèmic 2014-2015.

Més informació:

Programa de Beques "Oportunidad al Talento"

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?