Accepta només les seleccionades
Mostrar detall
INFORMACIÓ

Pot obtenir més informació sobre nosaltres, sobre com contactar-nos i sobre la nostra forma de processar dates personals a la nostra política de privacitat.
Si us plau, en el moment de contactar amb nosaltres en relació amb el vostre consentiment, feu-ne constar la identificació i la data.

Requerides :

lang www.fpc.upc.edu Guardar l'idioma de visualització del web 2 anys HTTP
PHPSESSID www.fpc.upc.edu Conserva l'estat de la sessió de l'usuari a les sol·licituds de pàgina. Sessió HTTP
Estadístiques :

Nom Proveïdor Propòsit Caducitat Tipus
_ga Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 2 anys HTTP
_ga_# Google Used by Google Analytics to collect data on the number of times a user has visited the website as well as dates for the first and most recent visit. 2 anys HTTP
_gat Google Used by Google Analytics to throttle request rate 1 dia HTTP
_gid Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 1 dia HTTP
Màrqueting :

Nom Proveïdor Propòsit Caducitat Tipus
last_campaign www.fpc.upc.edu Guardar l'ultima campanya per el que l'usuari ha arribat al lloc web. 6 mesos HTTP
campaign_XX www.fpc.upc.edu Guardar totes les campanyes pel que l'usuari ha arribat al lloc web. 6 mesos HTTP
ads/ga-audiences Google Used by Google AdWords to re-engage visitors that are likely to convert to customers based on the visitor's online behaviour across websites. S Sessió Pixel
NID Google Registers a unique ID that identifies a returning user's device. The ID is used for targeted ads. 6 mesos HTTP
lidc Used by the social networking service, LinkedIn, for tracking the use of embedded services. 1 dia HTTP
i/jot Twitter Inc. Sets a unique ID for the visitor, that allows third party advertisers to target the visitor with relevant advertisement. This pairing service is provided by third party advertisement hubs, which facilitates real-time bidding for advertisers. Session Pixel
_fbp [x2] Meta Platforms, Inc. Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers. 3 mesos HTTP

Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Creative CITM "El retoc publicitari en l'actualitat"
Estudiants de nou ingrés
Data: 18-09-2014
Horari: 18:00 a 19:00
Lloc: CITM (Igualtat, 33. Terrassa)

El proper dijous 18 de setembre de 2014, a les 18h, tindrà lloc al CITM (c/de la Igualtat 33, Terrassa) la 3a edició del nostre cicle de xerrades en obert Creative CITM, amb la conferència "El Retoc Publicitari en l’Actualitat", de la mà dels dos fundadors i socis de la prestigiosa agència de retoc digital d’imatge, Haut Touch.  Haut Touch ha treballat en la imatge de les campanyes publicitàries de marques tan reconegudes com Donuts, Angel Schlesser, Massimo Duti o la darrera campanya del diari El Pais, entre altres.

El contingut de la conferència pretén mostrar, de forma dinàmica i amb exemples pràctics, quin és el dia a dia de l'estudi de retoc digital Haut Touch Retouching Studio. Quin són els rols que en l'actualitat ha de tenir en compte l’estudi a l’hora d’entendre la seva relació amb els seus clients (agències de publicitat i fotògrafs) fruit dels temps que vivim així com quines són les millors eines i tècniques a aplicar per tal de garantir qualitat, efectivitat i terminis d’entrega.

L’estudi va ser fundat l’any 2005 per Xavi Carreras i Dani Cano, fotògrafs en el seu origen i amb una amplia i consolidada experiència en retoc d’imatges freelance, i protagonistes d’aquesta nova edició del Creative CITM. Haut Touch ofereix solucions personalitzades en serveis de tractament fotogràfic i creació digital, com ara el retoc digital avançat, CGI (Computer-Generated Imagery), scanner o gestió de color, tot això amb els darrers avenços tecnològics i els més innovadors sistemes d’impressió i color. Entre els seus darrers treballs, trobem campanyes de publicitat per Armand Bassi, la revista Women’s Health o Tous. Consulta alguns dels seus darrers treballs al seu web.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs al marge d'aquestes línies. Places limitades.