• Sou a
  • 16È CONCURS D'IDEES AMBIENTALS I SOSTENIBLES DE LA UPC
Del 20-11-2014 al 27-03-2015

16È CONCURS D'IDEES AMBIENTALS I SOSTENIBLES DE LA UPC

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) cerca idees per promoure accions innovadores que contribueixin a transformar el model econòmic i social actual i transitar cap a nous models de desenvolupament ambientalment, socialment i econòmicament sostenibles.

Es presenten dues convocatòries: convocatòria universitària (per a estudiants universitaris matriculats en el curs 2014- 2015 en grau, màster i doctorat) i una convocatòria oberta (per titulats, PDIPAS, tercer sector, món associatiu i tècnics de gestió pública). Es repartirà un valor total de 8.000€ en premis per ambdues convocatòries (3.000€ per primers classificats i 1.000€ per segons classificats).

El termini d’admissió dels projectes es tancarà el divendres 27 de març de 2015, a les 14h.

Més informació:

16è Concurs d'Idees Ambientals i Sostenibles de la UPC