Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  16È CONCURS D'IDEES AMBIENTALS I SOSTENIBLES DE LA UPC
Data: Del 20-11-2014 al 27-03-2015

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) cerca idees per promoure accions innovadores que contribueixin a transformar el model econòmic i social actual i transitar cap a nous models de desenvolupament ambientalment, socialment i econòmicament sostenibles.

Es presenten dues convocatòries: convocatòria universitària (per a estudiants universitaris matriculats en el curs 2014- 2015 en grau, màster i doctorat) i una convocatòria oberta (per titulats, PDIPAS, tercer sector, món associatiu i tècnics de gestió pública). Es repartirà un valor total de 8.000€ en premis per ambdues convocatòries (3.000€ per primers classificats i 1.000€ per segons classificats).

El termini d’admissió dels projectes es tancarà el divendres 27 de març de 2015, a les 14h.

Més informació:

16è Concurs d'Idees Ambientals i Sostenibles de la UPC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?