Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  16È CONCURS D'IDEES AMBIENTALS I SOSTENIBLES DE LA UPC
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 20-11-2014 al 27-03-2015

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) cerca idees per promoure accions innovadores que contribueixin a transformar el model econòmic i social actual i transitar cap a nous models de desenvolupament ambientalment, socialment i econòmicament sostenibles.

Es presenten dues convocatòries: convocatòria universitària (per a estudiants universitaris matriculats en el curs 2014- 2015 en grau, màster i doctorat) i una convocatòria oberta (per titulats, PDIPAS, tercer sector, món associatiu i tècnics de gestió pública). Es repartirà un valor total de 8.000€ en premis per ambdues convocatòries (3.000€ per primers classificats i 1.000€ per segons classificats).

El termini d’admissió dels projectes es tancarà el divendres 27 de març de 2015, a les 14h.

Més informació:

16è Concurs d'Idees Ambientals i Sostenibles de la UPC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?