• Sou a
  • ZOOM - FESTIVAL EUROPEU DE CINEMA PER A TELEVISIÓ
Del 27-11-2014 al 01-12-2014

ZOOM - FESTIVAL EUROPEU DE CINEMA PER A TELEVISIÓ

El Zoom, Festival Europeu de Cinema per a Televisió, es prepara per a la seva nova edició, que enguany se celebra del 27 de novembre a l'1 de desembre, a la ciutat d'Igualada.

A més de les projeccions de les TVmovies i mini sèries que opten als Premis Zoom, durant els cinc dies de Festival es presentaran noves produccions de les principals cadenes de televisió, es veuran curtmetratges i web sèries, a més de gran varietat de xerrades i debats. S’atorgaran el Premi a la Millor Sèrie Espanyola, els Premis d’Honor, el Premi “Tu ets la tele” i el Premi Auguri Sita Murt.

No et perdis la millor ficció televisiva europea al Festival Zoom, un lloc també pensat per a poder contactar amb els millors professionals del mitjà televisiu.

Més informació:

Festival Zoom