Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  ZOOM - FESTIVAL EUROPEU DE CINEMA PER A TELEVISIÓ
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 27-11-2014 al 01-12-2014

El Zoom, Festival Europeu de Cinema per a Televisió, es prepara per a la seva nova edició, que enguany se celebra del 27 de novembre a l'1 de desembre, a la ciutat d'Igualada.

A més de les projeccions de les TVmovies i mini sèries que opten als Premis Zoom, durant els cinc dies de Festival es presentaran noves produccions de les principals cadenes de televisió, es veuran curtmetratges i web sèries, a més de gran varietat de xerrades i debats. S’atorgaran el Premi a la Millor Sèrie Espanyola, els Premis d’Honor, el Premi “Tu ets la tele” i el Premi Auguri Sita Murt.

No et perdis la millor ficció televisiva europea al Festival Zoom, un lloc també pensat per a poder contactar amb els millors professionals del mitjà televisiu.

Més informació:

Festival Zoom

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?