Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  ZOOM - FESTIVAL EUROPEU DE CINEMA PER A TELEVISIÓ
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 27-11-2014 al 01-12-2014

El Zoom, Festival Europeu de Cinema per a Televisió, es prepara per a la seva nova edició, que enguany se celebra del 27 de novembre a l'1 de desembre, a la ciutat d'Igualada.

A més de les projeccions de les TVmovies i mini sèries que opten als Premis Zoom, durant els cinc dies de Festival es presentaran noves produccions de les principals cadenes de televisió, es veuran curtmetratges i web sèries, a més de gran varietat de xerrades i debats. S’atorgaran el Premi a la Millor Sèrie Espanyola, els Premis d’Honor, el Premi “Tu ets la tele” i el Premi Auguri Sita Murt.

No et perdis la millor ficció televisiva europea al Festival Zoom, un lloc també pensat per a poder contactar amb els millors professionals del mitjà televisiu.

Més informació:

Festival Zoom

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades