Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Vols col·laborar en un projecte de recerca al Campus UPC ...
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 01-01-2015 al 30-01-2015

El grup de recerca CD6 del Campus de la UPC a Terrassa col·labora amb l'empresa DAVALOR SALUD en un projecte de recerca. Per a aquest projecte necessiten realitzar mesures a un grup ampli de pacients joves per avançar en un nou sistema òptic que estan desenvolupant. Les mesures son molt fàcils i objectives però és necessari repetir-les diverses vegades. Per realitzar aquestes proves demanem col·laboració dels estudiants del Campus perquè hi participin en 5 mesures visuals d'una hora cada sessió.

Les proves podran fer-les des d'ara fins a final de gener, de 8h del mati a 20h de la tarda i tots els estudiants participants rebran una petita compensació econòmica de 20€.

Les mesures es fan al DAVALOR RESEARCH CENTER (DRC), a l'edifici Gaia de la UPC (Rambla Sant Nebridi 22, Terrassa).

Els estudiants interessats en participar han d'enviar un mail al Sr. Carles Otero a l'adreça caotmo@gmail.com amb una proposta d'horari.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?