Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Vols col·laborar en un projecte de recerca al Campus UPC ...
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 01-01-2015 al 30-01-2015

El grup de recerca CD6 del Campus de la UPC a Terrassa col·labora amb l'empresa DAVALOR SALUD en un projecte de recerca. Per a aquest projecte necessiten realitzar mesures a un grup ampli de pacients joves per avançar en un nou sistema òptic que estan desenvolupant. Les mesures son molt fàcils i objectives però és necessari repetir-les diverses vegades. Per realitzar aquestes proves demanem col·laboració dels estudiants del Campus perquè hi participin en 5 mesures visuals d'una hora cada sessió.

Les proves podran fer-les des d'ara fins a final de gener, de 8h del mati a 20h de la tarda i tots els estudiants participants rebran una petita compensació econòmica de 20€.

Les mesures es fan al DAVALOR RESEARCH CENTER (DRC), a l'edifici Gaia de la UPC (Rambla Sant Nebridi 22, Terrassa).

Els estudiants interessats en participar han d'enviar un mail al Sr. Carles Otero a l'adreça caotmo@gmail.com amb una proposta d'horari.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?