• Sou a
  • >>
  • >>
  • Vols col·laborar en un projecte de recerca al Campus UPC ...
Del 01-01-2015 al 30-01-2015

Vols col·laborar en un projecte de recerca al Campus UPC Terrassa?

El grup de recerca CD6 del Campus de la UPC a Terrassa col·labora amb l'empresa DAVALOR SALUD en un projecte de recerca. Per a aquest projecte necessiten realitzar mesures a un grup ampli de pacients joves per avançar en un nou sistema òptic que estan desenvolupant. Les mesures son molt fàcils i objectives però és necessari repetir-les diverses vegades. Per realitzar aquestes proves demanem col·laboració dels estudiants del Campus perquè hi participin en 5 mesures visuals d'una hora cada sessió.

Les proves podran fer-les des d'ara fins a final de gener, de 8h del mati a 20h de la tarda i tots els estudiants participants rebran una petita compensació econòmica de 20€.

Les mesures es fan al DAVALOR RESEARCH CENTER (DRC), a l'edifici Gaia de la UPC (Rambla Sant Nebridi 22, Terrassa).

Els estudiants interessats en participar han d'enviar un mail al Sr. Carles Otero a l'adreça caotmo@gmail.com amb una proposta d'horari.

Tags:

UP