Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CERTIFICA EL B2!
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 29-01-2015 al 28-02-2015

A partir d’aquest curs 2014-2015, els nous estudiants de primer de grau han d’acreditar, a través d’un certificat oficial, el nivell B2 de coneixements d’una tercera llengua per obtenir el títol de grau. Aquest requisit afecta els estudiants que inicieu per primer cop els estudis de grau provinents del batxillerat i les PAU o de cicles formatius de grau superior.

Per assolir el B2, s'ha creat un programa especial adreçat a tots els estudiants de primer, independentment de la via d'accés, i que no teniu cap títol universitari previ.

En funció de quin sigui el teu cas, consulta a quina d’aquestes 3 opcions pots acollir-te:

• Si tens un certificat de B2 o superior inclòs a la taula, presenta'l a la secretaria del teu centre.
  • Si tens un nivell de B2 però no tens un certificat, presenta't a l’examen CLUC de juny.
  • Si necessites millorar per assolir el B2, apunta't a un curs d’idiomes del segon quadrimestre

Consulta tota la informació al portal d’idiomes de la UPC.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades