Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Convocatòria d'ajuts del CdE per a projectes
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 24-03-2015 al 10-04-2015

La convocatòria d'ajuts del Consell de l'Estudiantat (CdE) per a projectes està destinada a totes les delegacions d’estudiants de la UPC, les associacions d’estudiants de la UPC i grups d’estudiants amb matrícula en vigor en estudis oficials de la UPC que vulguin organitzar projectes culturals i/o educatius que fomentin la vida universitària de la UPC. El termini de presentació de sol·licituds és fins al proper divendres 10 d'abril.

Més informació:

Convocatòria d'ajuts del CdE per a projectes

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades