Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Convocatòria d'ajuts del CdE per a projectes
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 24-03-2015 al 10-04-2015

La convocatòria d'ajuts del Consell de l'Estudiantat (CdE) per a projectes està destinada a totes les delegacions d’estudiants de la UPC, les associacions d’estudiants de la UPC i grups d’estudiants amb matrícula en vigor en estudis oficials de la UPC que vulguin organitzar projectes culturals i/o educatius que fomentin la vida universitària de la UPC. El termini de presentació de sol·licituds és fins al proper divendres 10 d'abril.

Més informació:

Convocatòria d'ajuts del CdE per a projectes

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?