Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  JORNADA DE VIDEOJOCS
Estudiants de nou ingrés
Data: 24-03-2015
Lloc: CosmoCaixa

Si t'interessa el món dels videojocs i vols dedicar-te professionalment, el CosmoCaixa programa pel dimarts 24 de març, a les 18h, una jornada de videojocs per conèixer els estudis reglats relacionats amb aquest àmbit. Jesús Alonso, director del CITM i director acadèmic del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, presentarà tot el que pots aprendre sobre els videojocs al CITM/UPC, quines sortides professionals té aquest grau i quin tipus de projectes reals de videojocs i entreteniment digital realitzaràs.

La sessió acabarà amb una demostració de joves aficionats creadors de videojocs, a càrrec de: Sant Ignasi Sarrià, IES Escola del Treball, Salesians de Sarrià, UPF i UPC. La sessió està adreçada a adolescents i joves fins a 35 anys.

Més informació:

Jornada de Videojocs al CosmoCaixa

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?