Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  III Premi Enginyeria Solidària
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 01-04-2015 al 30-04-2015

Ingeniería Sin Fronteras (ISF) convoca el III Premi Enginyeria Solidària. L'objectiu del certamen és difondre el potencial que té l'enginyeria com a eina de transformació social, en qualsevol lloc del món, i en la defensa i posada en pràctica dels drets humans.

Qualsevol estudiant de qualsevol Escola d'Enginyeria o Arquitectura de tot l'Estat espanyol pot concursar en les modalitats de Treballs Final de Carrera o Grau o Tesi de Màster, defensats durant 2014.

El període de participació està obert fins al 30 abril 2015.

Gràcies a la col·laboració de diferents Col·legis d'Enginyeria i empreses del sector, hi haurà premis de 500 euros.

Més informació:

III Premi Enginyeria Solidària

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?