Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  BEQUES CONNECTA’T CARNET JOVE 2015
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 23-04-2015 al 27-05-2015

Les Beques Carnet Jove Connecta’t al Disseny, a la Fotografia, al Grafisme, al Còmic, a la Radio, al Muntatge Musical són algunes de les deu beques que llança el Carnet Jove aquest 2015 amb l’objectiu de promoure la participació i inserció laboral dels joves en els àmbits de la comunicació i la cultura.

Aquest mes s’ha obert el període d’inscripció a les Beques Carnet Jove 2015, les quals ofereixen una estada formativa d’un any en una empresa referent del sector de la informació, el disseny, les tecnologies, l’enginyeria i la comunicació amb beques de 5.000 euros. Organitzacions com el Diari El Punt Avui, Televisió de Catalunya, Ediciones El Jueves o la Cadena 40 Principales fan possible aquestes convocatòries.

La convocatòria és oberta fins el 27 de maig de 2015 per als titulars del Carnet Jove que tenen entre 16 i 30 anys.

Més informació:

Beques Connecta’t Carnet Jove 2015

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?