Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Gencat - Premi al millor videojoc 2015
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 05-05-2015 al 25-05-2015

La Generalitat de Catalunya ha convocat un premi al millor videojoc relacionat amb les commemoracions del Govern de l’any 2015, creat i desenvolupat per alumnes de graus, màsters o postgraus, o de centres d'estudis superiors de disseny i creació de videojocs o aplicacions multimèdia.

El premi vol seleccionar i premiar amb 6.000€ el millor videojoc relacionat amb les persones i fets objecte de la commemoracions del 2015: Ramon Llull, escriptor, filòsof, místic i missioner; Ramon Muntaner, cronista, polític i militar; Ignasi Barraquer, oftalmòleg; Neus Català, lluitadora antifeixista; ­ Lluís Companys, president de la Generalitat; Centenari de les biblioteques públiques; La tradició docent de Catalunya i La cultura tradicional a Catalunya.

Els formularis amb la proposta de projecte i l'acreditació d'estar inscrit al curs 2014-2015 s'han de presentar entre 5 i el 25 de maig.

Més informació:

Gencat - Premi al millor videojoc 2015

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?