Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Vols ser corresponsal Erasmus a Flandes?
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 02-06-2015 al 19-07-2015

Des de l'oficina de Turisme de Bèlgica cerquen estudiants espanyols que facin una estada Erasmus al curs 2015-16 per convertir-se en corresponsals Erasmus de "VISITFLANDERS" i obtenir una beca de 700 euros al mes.

L'activitat consisteix en compartir les seves experiències, suggeriments, fotos, etc. durant la seva estada in situ a Flandes a través del blog www.erasmusenflandes.com i les xarxes socials (per exemple Facebook, Twitter, Youtube, etc.)

El projecte està adreçat a 10 estudiants espanyols que se seleccionaran entre els candidats.

• 8 estudiants espanyols per fer de corresponsals amb estada de 5 mesos. Dotació: 3.500 euros
  • 2 estudiants espanyols per fer de corresponsals amb estada a l'estiu durant 2 mesos. Dotació: 1.400 euros

Els sol·licitants interessats en participar en la selecció han d'enviar abans del 19 de juliol de 2015 el seu CV i candidatura a practicas@flandes.net i enviar una carta de motivació i un vídeo de presentació.

Més informació:

Corresponsal Erasmus a Flandes

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?