Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  10è Aniversari BCN DESIGN WEEK
Data: Del 08-06-2015 al 14-06-2015

Del 8 al 14 de juny, BCD Barcelona Centre de Disseny, co-organitzador del postgrau en Design Management de la UPC School, impulsa la Barcelona Design Week 2015, una setmana en què la ciutat es convertirà en punt de trobada d'empreses, professionals i públic general interessat en el disseny, la innovació i la creativitat.

Sota l’eslògan 'el Disseny és aquí!', la 10a edició de la BDW arriba amb un programa especial que inclou més de 70 activitats. Destaquen, entre d'altres, la conferència inaugural 'Design in Tech’ amb Jackie Xu i la intervenció de John Maeda, que ens parlaran del binomi 'Disseny & Tecnologia' com a factor d'èxit de les empreses més rellevants del moment. També trobem l’exposició ‘Timeless Massimo Vignelli'; la presentació del projecte Food Design; l’Ecodesign Day: el moviment fixer, o la primera edició del ‘Design is Future Congresstival’, un esdeveniment que explorarà nous enfocaments del disseny des de la perspectiva de la professió, l'empresa i la societat mitjançant un format que barreja els conceptes de 'congrés' i 'festival'.

Nou esdeveniment: 'Design is Future: innovation through design congresstival'

En el marc de la Barcelona Design Week 2015, neix 'Design is Future: innovation through design congresstival', un nou esdeveniment els dies 11, 12 i 13, amb l’objectiu de potenciar el valor econòmic i social del disseny, i de crear un espai de trobada, d'intercanvi de coneixement i debat per a empreses, entitats i professionals d'àmbit nacional i internacional, on es compartiran casos d'èxit, noves tendències i metodologies de diversos àmbits que estan donant forma al futur. Si vols saber quins són els nous rols dels dissenyadors?, com impacta el disseny a les empreses? i com ajuda el disseny a construir un món millor? no t'ho pots perdre.

El programa es completarà amb els Workshops BDW, els Design Circuits i l’OFF BDW, que inclou més de 50 activitats paral·leles de caràcter multidisciplinari organitzades per entitats, empreses i establiments que obriran la BDW a la ciutat. Una vegada més, la BDW serà el tret de sortida del Barcelona Design Festival, que obrirà les portes el 8 de juny amb una gran festa inaugural.

Més informació:

10è Aniversari BCN DESIGN WEEK