Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS: DISSENY DEL CARTELL DE LA SETMANA DE LA CIÈNCIA
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 17-06-2015 al 03-09-2015

La Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació, amb la col·laboració de les universitats catalanes i altres institucions educatives, convoca el concurs per seleccionar el cartell representatiu de la 20a edició de la Setmana de la Ciència, que se celebrarà 13 al 22 de novembre de 2015. La temàtica del cartell haurà d'estar relacionada amb l’Any Internacional de la Llum i de les Tecnologies basades en la Llum i l’Any Internacional del Sòl.

El termini per presentar les obres, a la seu de la FCRI (Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació), finalitza el 3 de setembre. Posteriorment el Comitè Organitzador de la Setmana de la Ciència, al qual pertany la UPC, escollirà l'obra guanyadora, que ha de ser origina i inèdita, i que s'endurà 1.000€ de premi.

La Setmana de la Ciència, que se celebra des de l'any 1996, és l'esdeveniment d'àmbit europeu més important pel que fa a la comunicació social de la ciència i la tecnologia. Té el propòsit d'apropar a la societat els avenços científics i tecnològics de manera atractiva, amb la finalitat d'incrementar el coneixement, la cultura i l' interès científic.

Més informació i bases del concurs:

Concurs Disseny Cartell de la Setmana de la Ciència 2015

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades