Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  MOSTRA DE CONEIXEMENT D’ESTIU A TERRASSA 2015
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 23-06-2015 al 30-07-2015

Terrassa celebra la seva aposta per fer extensiu el coneixement, la recerca i la innovació a la ciutadania amb la Mostra del Coneixement d'Estiu, que enguany celebra la sisena edició. Amb aquesta proposta pretén apropar el coneixement de diferents àmbits a la població en general i afavorir els contactes amb el món universitari. Per tal d'aconseguir aquests objectius es presenta una proposta formativa, educativa i cultural vinculada a la universitat, al coneixement i a les noves tecnologiesamb un fil conductor comú relacionat amb la innovació, la ciència, la tècnica i la transferència del coneixement.

Aquests són els tallers proposats en la Mostra de Coneixement d’Estiu de Terrassa 2015:

• Master Class: Your personal brand image
  • Fotografia i Territori: la imatge com a eina de creació
  • Mort i dol: curs vivencial per conèixer i acompanyar
  • Tècniques creatives i gamificació a la docència de les ciències i la tecnologia
  • Història de Terrassa: de la vila moderna a la ciutat contemporània. S. XVII-XXI
  • Geologia urbana de Terrassa: sota les llambordes hi ha la platja?
  • Taller de motivació i hàbit: Health coaching
  • Taller: el consumidor conscient. Per què no fem el que diem?

Més informació:

Mostra del Coneixement d'Estiu 2015

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades