• Sou a
  • MOSTRA DE CONEIXEMENT D’ESTIU A TERRASSA 2015
Del 23-06-2015 al 30-07-2015

MOSTRA DE CONEIXEMENT D’ESTIU A TERRASSA 2015

Terrassa celebra la seva aposta per fer extensiu el coneixement, la recerca i la innovació a la ciutadania amb la Mostra del Coneixement d'Estiu, que enguany celebra la sisena edició. Amb aquesta proposta pretén apropar el coneixement de diferents àmbits a la població en general i afavorir els contactes amb el món universitari. Per tal d'aconseguir aquests objectius es presenta una proposta formativa, educativa i cultural vinculada a la universitat, al coneixement i a les noves tecnologiesamb un fil conductor comú relacionat amb la innovació, la ciència, la tècnica i la transferència del coneixement.

Aquests són els tallers proposats en la Mostra de Coneixement d’Estiu de Terrassa 2015:

• Master Class: Your personal brand image
  • Fotografia i Territori: la imatge com a eina de creació
  • Mort i dol: curs vivencial per conèixer i acompanyar
  • Tècniques creatives i gamificació a la docència de les ciències i la tecnologia
  • Història de Terrassa: de la vila moderna a la ciutat contemporània. S. XVII-XXI
  • Geologia urbana de Terrassa: sota les llambordes hi ha la platja?
  • Taller de motivació i hàbit: Health coaching
  • Taller: el consumidor conscient. Per què no fem el que diem?

Més informació:

Mostra del Coneixement d'Estiu 2015