Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  MOSTRA DE CONEIXEMENT D’ESTIU A TERRASSA 2015
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 23-06-2015 al 30-07-2015

Terrassa celebra la seva aposta per fer extensiu el coneixement, la recerca i la innovació a la ciutadania amb la Mostra del Coneixement d'Estiu, que enguany celebra la sisena edició. Amb aquesta proposta pretén apropar el coneixement de diferents àmbits a la població en general i afavorir els contactes amb el món universitari. Per tal d'aconseguir aquests objectius es presenta una proposta formativa, educativa i cultural vinculada a la universitat, al coneixement i a les noves tecnologiesamb un fil conductor comú relacionat amb la innovació, la ciència, la tècnica i la transferència del coneixement.

Aquests són els tallers proposats en la Mostra de Coneixement d’Estiu de Terrassa 2015:

• Master Class: Your personal brand image
  • Fotografia i Territori: la imatge com a eina de creació
  • Mort i dol: curs vivencial per conèixer i acompanyar
  • Tècniques creatives i gamificació a la docència de les ciències i la tecnologia
  • Història de Terrassa: de la vila moderna a la ciutat contemporània. S. XVII-XXI
  • Geologia urbana de Terrassa: sota les llambordes hi ha la platja?
  • Taller de motivació i hàbit: Health coaching
  • Taller: el consumidor conscient. Per què no fem el que diem?

Més informació:

Mostra del Coneixement d'Estiu 2015

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?