Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  King Gamejam 2015
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 07-11-2015 al 08-11-2015

Ets un apassionat dels videojocs?

Participa en un esdeveniment únic, patrocinat per King, col·laborador del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School i del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, en què podràs crear el teu propi videojoc.

No et perdis, entre els dies 7 i 8 de novembre, tot un cap de setmana per compartir amb altres desenvolupadors la teva passió per crear videojocs. La Gamejam es realitzarà als estudis de King a Barcelona.

Més informació:

King Gamejam 2015

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?